ویرات کوہلی نے ورلڈ کپ جیتنے میں اہلیہ انوشکا شرما کے اثر و رسوخ کی تعریف کی۔

ویرات کوہلی نے ورلڈ کپ جیتنے میں اہلیہ انوشکا شرما کے اثر و رسوخ کی تعریف کی۔

“میرے پیارے آپ کے بغیر اس میں سے کوئی بھی دور سے ممکن نہیں ہوگا،” ہندوستانی بلے باز نے دلی نوٹ میں لکھا

ہندوستانی کھلاڑی ویرات کوہلی نے اپنی ٹیم کی آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں جیت کا جشن اپنی اہلیہ انوشکا شرما کے ساتھ منایا اور انہیں میگا جیت کا سہرا دیا۔

روہت شرما کے مردوں نے فائنل میں جنوبی افریقہ کو سات رنز سے شکست دے کر اپنی دوسری ورلڈ کپ ٹرافی حاصل کی۔ دی مین ان بلیو نے پہلی بار 2007 میں جیتا تھا۔

تاریخی جیت کے بعد T20I سے ریٹائرمنٹ لینے والے کوہلی نے انسٹاگرام پر انوشکا کے ساتھ ٹیم کی جیت کا جشن مناتے ہوئے ایک تصویر شیئر کی۔

اپنی اہلیہ سے اظہار تشکر کرتے ہوئے، اسٹار بلے باز نے کہا: “میرے پیار کے آپ کے بغیر اس میں سے کچھ بھی ممکن نہیں ہے۔ آپ مجھے عاجزی، زمین پر رکھتے ہیں اور آپ ہمیشہ یہ کہتے ہیں کہ یہ مکمل ایمانداری کے ساتھ کیسا ہے۔”

“میں آپ کے لیے اس سے زیادہ شکر گزار نہیں ہو سکتا۔ یہ جیت اتنی ہی آپ کی ہے جتنی کہ یہ میری ہے۔ آپ کا شکریہ اور میں آپ سے محبت کرتا ہوں کہ آپ ہیں،” انہوں نے ایپ پر لکھا۔

ویرات کوہلی نے ورلڈ کپ جیتنے میں اہلیہ انوشکا شرما کے اثر و رسوخ کی تعریف کی۔

فوٹو سورس انسٹاگرام

کوہلی نے ہفتہ کو اپنا آخری T20 کرکٹ میچ کھیلا جب انہوں نے ہندوستان کو ورلڈ کپ جیتنے کے بعد مختصر فارمیٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا۔

“یہ میرا آخری T20 ورلڈ کپ تھا، اور یہ وہی ہے جو ہم حاصل کرنا چاہتے تھے۔ ایک دن آپ کو لگتا ہے کہ آپ رن نہیں لے سکتے، پھر چیزیں ہوتی ہیں۔ یہ اہمیت رکھتا ہے.

ہندوستان نے انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز کے ساتھ دو بار T20 ورلڈ کپ کا ٹائٹل جیتا تھا کیونکہ اس نے فائنل میں پاکستان کو شکست دے کر 2007 میں پہلی بار جیتا تھا۔

بھارت کے لیے شکست تقریباً یقینی تھی لیکن جسپریت بمراہ اور ہاردک پانڈیا نے 16ویں اور 17ویں اوور میں روہت شرما کی ٹیم کا رخ موڑ دیا۔

ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے، پروٹیز کا آغاز مشکل تھا کیونکہ اس نے دو وکٹیں، ریزا ہینڈرکس اور ایڈن مارکرم کھو دی تھیں، لیکن کوئنٹن ڈی کاک اور ٹرسٹن اسٹبس کی 68 رنز کی شراکت نے جنوبی افریقہ کو دوبارہ ڈرائیونگ سیٹ پر پہنچا دیا۔

جنوبی افریقہ کے پاس سب کچھ ان کے ہاتھ میں تھا کیونکہ ہینرک کلاسن نے اکسر پٹیل کو کلینرز کے پاس لے کر 15 ویں اوور میں 22 رنز پر اسے توڑ دیا۔

پروٹیز نے مقررہ اوورز میں 169-8 پر اپنی اننگز کا اختتام کیا۔ ہندوستان کی جانب سے پانڈیا نے تین، ارشدیپ اور بمراہ نے دو اور پٹیل نے ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل پہلی اننگز میں کوہلی نے ہندوستانی ٹیم کے لیے سب سے زیادہ اسکور کیا کیونکہ انہوں نے 59 گیندوں پر چھ چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 76 رنز بنائے۔


Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe to get the latest posts to your email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading