مفتاح نے عباسی کی قیادت میں نئی ​​پارٹی کے آغاز کی تاریخ کا اعلان کر دیا۔

مفتاح نے عباسی کی قیادت میں نئی ​​پارٹی کے آغاز کی تاریخ کا اعلان کر دیا۔

“عوام پاکستان” 6 جولائی کو اسلام آباد میں شروع کیا جائے گا، سابق فنانس زار کا اعلان

پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) کے سابق رہنما مفتاح اسماعیل نے سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کی زیر قیادت نئی پارٹی – عوام پاکستان کے آغاز کی تاریخ کی نقاب کشائی کی۔

سابق وزیر خزانہ نے جیو نیوز سے فون پر بات کرتے ہوئے اعلان کیا کہ عوام پاکستان اگلے ماہ شروع کیا جائے گا اور عباسی اس کے پہلے کنوینر ہوں گے۔ اے پی کی لانچنگ تقریب 6 جولائی کو اسلام آباد میں ہوگی۔

نئی پارٹی کے منشور پر روشنی ڈالتے ہوئے، سیاستدان نے کہا کہ ان کا مقصد فیصلہ سازی کے بنیادی ذرائع کے طور پر عوام کے ساتھ ملک کے پورے گورننس سسٹم کو تبدیل کرنا ہے۔

سیاسی ہیوی ویٹ کی شمولیت کے حوالے سے انہوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ان کی پارٹی ملک بھر کے کئی سیاستدانوں سے رابطے میں ہے۔

انہوں نے اعلان کیا کہ مسلم لیگ ن کے سابق رہنما سردار مہتاب احمد خان عباسی، جاوید عباسی، سید زعیم حسین قادری، رانا زاہد توصیف، زاہد بنوری اور سردار انور سومرو عوام پاکستان پارٹی کا حصہ ہوں گے۔

اس کے علاوہ ڈاکٹر ظفر مرزا اور شیخ صلاح الدین بھی عباسی کی قیادت والی پارٹی میں شامل ہوں گے۔

دو ماہ قبل مسلم لیگ ن کے رہنما عباسی نے نئی سیاسی جماعت کی رجسٹریشن کے لیے الیکشن کمیشن آف پاکستان (ECP) سے رجوع کیا۔

عباسی، ایک تجربہ کار سیاست دان جنہوں نے گزشتہ سال اختلافات کے بعد نواز کی قیادت والی پارٹی سے علیحدگی اختیار کر لی، الیکشن ایکٹ 2017 کے تحت نئی سیاسی جماعت کی رجسٹریشن کے لیے پول آرگنائزنگ اتھارٹی کے دفتر میں متعلقہ دستاویزات جمع کرائیں۔

عباسی، سابق وزیراعظم، اگست 2017 سے مئی 2018 تک اعلیٰ عہدے پر رہے۔

انہوں نے یہ بھی اعلان کیا کہ وہ اپنی نئی پارٹی کے بینر تلے اگلے انتخابات میں حصہ لیں گے۔

عباسی کے اس بڑے اقدام سے قبل، پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے دو بڑے افراد – جہانگیر ترین اور پرویز خٹک – نے اپنی سیاسی جماعتیں بنائی تھیں اور ان کے ساتھ بہت سے سیاستدان بھی عمران خان کی قائم کردہ پارٹی کا حصہ تھے۔

ترین نے گزشتہ سال جون میں باضابطہ طور پر اپنی پارٹی، استحکم پاکستان پارٹی (IPP) کا آغاز کیا۔ ترین کے صرف ایک ماہ بعد، خٹک نے خیبرپختونخوا (کے پی) میں پی ٹی آئی پارلیمنٹرینز کے نام سے اپنی پارٹی کا آغاز بھی کیا جس میں سابق حکمران جماعت سے منحرف ہونے والوں کی ایک بڑی تعداد شامل ہوگئی۔


Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe to get the latest posts to your email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading