T20 ورلڈ کپ 2024: ہندوستان دوسرے سیمی میں انگلینڈ کو شکست دے کر فائنل میں پہنچ گیا۔

T20 ورلڈ کپ 2024: ہندوستان دوسرے سیمی میں انگلینڈ کو شکست دے کر فائنل میں پہنچ گیا۔

بھارت کی جانب سے روہت شرما 36 گیندوں پر 47 رنز بنا کر ٹاپ سکورر بن گئے۔

جمعرات کو گیانا کے پروویڈنس اسٹیڈیم میں ٹی 20 ورلڈ کپ 2024 کے دوسرے سیمی فائنل میں انگلینڈ کی ٹیم 103 رنز پر ڈھیر ہوگئی جب ہندوستان نے انہیں 68 رنز سے شکست دی۔

بارباڈوس میں 29 جون بروز ہفتہ کو دنیا کے سب سے بڑے کرکٹ ایونٹ کے فائنل میں ہندوستان کا مقابلہ جنوبی افریقہ سے ہوگا۔

ہندوستانی گیند بازوں نے انگلش بلے بازوں کو اپنی اننگز کے آغاز سے ہی دباؤ میں لے لیا۔ تاہم انگلش بلے بازوں نے 172 رنز کے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے پراعتماد انداز میں اننگز کا آغاز کیا۔ انہوں نے پہلے تین اوورز میں بغیر کوئی وکٹ کھوئے 26 رنز بنائے اور کپتان جوس بٹلر اچھی فارم میں دکھائی دے رہے تھے۔ تاہم اکسر پٹیل نے انہیں چوتھے اوور کی پہلی گیند پر آؤٹ کر دیا۔

بٹلر کی وکٹ انگلینڈ کے لیے ایک اہم نکتہ تھی جو کبھی صحت یاب نہیں ہوئے کیونکہ جسپریت بمراہ نے فل سالٹ کے اسٹمپ کو ہٹا کر ان کی مشکلات میں اضافہ کیا۔

ہندوستان کا اسپن ڈپارٹمنٹ دفاعی چیمپئنز پر حاوی رہا کیونکہ جونی بیرسٹو (3 میں 0)، معین علی (10 میں 8)، سیم کرن (4 میں 2) اور لیام لیونگ اسٹون (16 میں سے 11)، سبھی ٹیم کے لیے بڑا اسکور کرنے میں ناکام رہے۔ .

ہیری بروک نے 19 گیندوں پر 25 رنز بنا کر کچھ مزاحمت فراہم کی لیکن انہیں کلدیپ یادیو نے آؤٹ کر دیا۔

ہندوستان کی جانب سے پٹیل اور کلدیپ نے تین تین وکٹیں حاصل کیں جبکہ بمراہ نے دو وکٹیں حاصل کیں کیونکہ پوری انگلش ٹیم 16.4 اوورز میں 103 رنز پر آؤٹ ہوگئی۔

پہلی اننگز میں، ہندوستان کی شروعات اچھی نہیں تھی کیونکہ ویرات کوہلی، ایک بار پھر جاری ٹورنامنٹ میں کارکردگی دکھانے میں ناکام رہے کیونکہ وہ صرف نو رنز بنانے کے بعد ریس ٹوپلی کے ہاتھوں بولڈ ہوگئے۔

کوہلی کے آؤٹ ہونے کے بعد، رشبھ پنت بھی صرف چار رنز بنانے کے بعد پویلین واپس چلے گئے، اور بھارت کو 5.2 اوور میں 40-2 پر چھوڑ دیا۔

تاہم، دو وکٹیں گنوانے کے بعد، ہندوستان نے باؤنس بیک کیا جب سوریہ کمار یادو اور روہت شرما نے 73 رنز کی شراکت قائم کی۔ ہٹ مین نے اپنی نصف سنچری مکمل کی لیکن 57 رنز بنانے کے بعد عادل رشید کی گوگلی کا شکار ہوگئے۔

یادو نے شرما کے آؤٹ ہونے کے بعد ہندوستان کا حملہ جاری رکھا لیکن وہ جوفرا آرچر کے ہاتھوں اپنی وکٹ گنوا کر صرف تین رنز سے اپنی نصف سنچری سے محروم ہوگئے۔

ہندوستان نے ہاردک پانڈیا (13 پر 23) اور شیوم دوبے (1 پر 0) کے ساتھ یکے بعد دیگرے وکٹیں گنوائیں، لیکن رویندر جڈیجہ (9 پر 17) اور اکسر پٹیل (6 پر 10) نے مقررہ اوورز میں ہندوستان کو 171 تک پہنچا دیا۔

انگلینڈ کی جانب سے کرس جارڈن نے تین جبکہ عادل رشید، سیم کرن، جوفرا آرچر اور ریس ٹوپلے نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

پلیئنگ الیون
بھارت: روہت شرما (کپتان)، ویرات کوہلی، رشبھ پنت (وکٹ)، سوریہ کمار یادو، شیوم دوبے، ہاردک پانڈیا، اکسر پٹیل، رویندرا جدیجا، ارشدیپ سنگھ، کلدیپ یادیو، جسپریت بمراہ

انگلینڈ: جوس بٹلر (کپتان اور وکٹ)، فل سالٹ، جونی بیرسٹو، ہیری بروک، معین علی، لیام لیونگ اسٹون، سیم کرن، کرس جورڈن، جوفرا آرچر، عادل رشید، ریس ٹوپلی


Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe to get the latest posts to your email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading