رنبیر کپور کی رامائن سب سے مہنگی بھارتی فلم بن گئی۔ حیرت انگیز $100 ملین کے ساتھ بالی ووڈ کی نئی تعریف کرتا ہے۔ 835 کروڑ] بجٹ

رنبیر کپور کی رامائن سب سے مہنگی بھارتی فلم بن گئی۔ حیرت انگیز $100 ملین کے ساتھ بالی ووڈ کی نئی تعریف کرتا ہے۔ 835 کروڑ] بجٹ

پچھلے ڈیڑھ سال کے دوران، رامائن ہندوستانی سنیما کے سب سے زیادہ بولے جانے والے پروجیکٹس رہے ہیں۔ نتیش تیواری کی ہدایت کاری میں اس نے اپنے سفر میں اتار چڑھاؤ دیکھا ہے لیکن اب آخر کار یہ ہندوستانی سنیما کی سب سے مہنگی اور پرجوش فلم بننے والی ہے۔ پروجیکٹ کے قریبی ذرائع نے تصدیق کی ہے کہ بنانے والوں نے رامائن: پارٹ ون کے لیے 100 ملین امریکی ڈالر کا زمینی بجٹ مختص کیا ہے۔ “رامائن صرف ایک فلم نہیں ہے بلکہ ایک جذبات ہے اور بنانے والے اسے ایک عالمی تماشا بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہے ہیں،” بالی ووڈ ہنگامہ کو نام ظاہر نہ کرنے پر ایک ذریعہ نے انکشاف کیا۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ نمت ملہوترا اپنے تمام عالمی تجربے کو ایک حقیقی بلیو تماشا بنانے کے لیے سسٹم میں لگا رہے ہیں۔ “امریکی ڈالر کا 100 ملین [835 کروڑ روپے] کا بجٹ صرف رامائن: پارٹ ون کے لیے ہے۔ وہ فرنچائز کے بڑھنے کے ساتھ اس کو مزید وسعت دینے کا ارادہ رکھتا ہے۔ خیال یہ ہے کہ ناظرین کو رنبیر کپور کے ساتھ بھگوان رام کی طرح بصری دعوت پر لے جائیں،” ذرائع نے ہمیں مزید بتایا.

رنبیر کپور کی 2022 میں ریلیز ہونے والی فلم برہمسترا کروڑوں کے بجٹ میں بنائی گئی تھی۔ 450 کروڑ، اور اس دن کی سب سے مہنگی ہندی فلم تھی۔ رامائن کے ساتھ، وہ اب نہ صرف اپنے ریکارڈ کو پیچھے چھوڑنے کے لیے تیار ہیں بلکہ ہندی فلموں کے لیے نئے معیار قائم کرنے کے لیے تیار ہیں۔ “INR کے لحاظ سے، رامائن کا بجٹ 835 کروڑ روپے کے قریب ہے۔ فلم کو 600 دنوں کے پوسٹ پروڈکشن کے کام کی ضرورت ہے، جو خود ہی تماشے پر کچھ اصلی ویژول بنانے کے لیے درکار سرمایہ کاری کے بارے میں بتاتا ہے۔ ہندوستانی سنیما کو عالمی سطح پر لے جانا ہے،” ذریعہ نے مزید اشتراک کیا۔

رنبیر کپور کی 2022 میں ریلیز والی فلم برہمسترا کروڑوں کی بجلی کی وجہ سے ہونے والی ہے۔ 450 کروڑ، اور اس دن کی سب سے مہنگی ہندی فلم۔ رامائن کے ساتھ، وہ اب نہ صرف اپنے ریکارڈ کو پیچھے چھوڑنے کے لیے تیار ہیں بلکہ ہندی فلموں کے لیے نئے معیار قائم کرنے کے لیے تیار ہیں۔ فلم کو 600 دنوں کے پوسٹ پر پروڈکشن کے کام کی ضرورت ہے، جو خود ہی تماشے پر کچھ اصلی ویژول بنانے کے لیے درکار سرمایہ کاری کے بارے میں بتاتا ہندوستانی ہے۔ سنیما کو عالمی سطح پر لے جانا،” اس نے مزید اشتراک کیا۔


Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe to get the latest posts to your email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from Urdu News today-urdu news 21

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading